You are here:

Kolejne wieści z frontu wspinaczkowego

Kiedy mamy jakiś pomysł na biznes oraz pragniemy się zareklamować, nadzwyczaj nieraz zdarza się, iż niestety reklama, bez względu na to czy jest to reklama internetowa czy również reklama telewizyjne albo prasowa, po prostu nie zapewnia spodziewanego efektu, a nieraz nie przynosi go w ogóle. Jak to dopuszczalne? Wszystko tkwi w doborze reklamy i w tym co odpowiednio znajduje się na takiej reklamie. Załóżmy, że prowadzimy aktywność budowlaną i mamy firmę niedużą, jaka zatrudnia tylko parę osób. Jaka forma reklamy w tym wypadku byłaby najlepsza? Oczywiście nie ma metody wypróbowanej w stu procentach, jakkolwiek pewne jest jedno – nie ma tu najmniejszego sensu reklama telewizyjna lub radiowa, ponieważ to nazbyt ogromne wydatki – sprawdź, co oferuje Różnice kulturowe cz. 6 – miłość po chińsku, czyli od zakochania aż po… rozwód. Nie do końca ma też sens reklama Internetowa ogólnopolska, bo na ogół funkcjonujemy w konkretnym regionie. Ma wobec tego sens reklama regionalna w Internecie a więc reklamowanie się na forach miasta bądź stronach miasta gwarantujących taką reklamę, reklama w prawie oraz ulotki i wszelkiego rodzaju billboardy w mieście. Im znacznie więcej ludzi zobaczy taką reklamę tym pokaźniejsza szansa na sukces.

źródło: Relacja z Wietnamu cz. 5 – lunch u lokalsów

Posted by: admin

Related articles
 

Back to Top